در حال بارگزاری ...

راهنمای سایز گیری دستبند و النگو برای بزرگسال و کودک

راهنمای سایز گیری دستبند و النگو برای بزرگسال و کودک

 

تعیین سایز دستبند و النگوبرای بزرگسال و کودک

پیدا کردن سایز دستبند و النگو کار بسیار ساده‌ای است که در چند روش برای شما توضیح خواهیم داد.برای آن‌که بتوانید سایز دستبند و النگو خود را تعیین کنید به لوازمی نیاز دارید.خط‌کش، متر انعطاف پذیر، کاغذ، خودکار. با داشتن این چهار وسیله، دیگر به هیچ چیزی نیاز ندارید. پس دست به کار می‌شویم. اگر تمامی مراحل را مانند دستورالعمل انجام دهید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. دانستن سایز النگو و دستبند برای انجام خرید اینترنتی بسیار لازم است. پس با هم شروع به یادگیری می‌کنیم.

تعیین سایز استاندارد دستبند از روی دست

برای انجام این کار به دو روش می‌توانیم عمل کنیم:

  • در روش اول یک متر قابل انعطاف را گرفته و دور مچ دست خود می‌پیچیم. این عمل را دقیقا در قسمتی از مچ که دستبندمان قرار می‌گیرد انجام می‌دهیم.
  • در شیوه دوم یک کاغذ را در همان قسمت مچ دست قرار داده تا به طور کامل دور مچ شما را بگیرد. نقطه‌ای که دو سر کاغذ روی هم قرار می‌گیرند را علامت زده و با کمک متر یا خط‌کش اندازه می‌گیریم

 تعیین سایز دستبند

 

  • حال اندازه مچ دست خود را به صورت دقیق می‌دانیم. برای تعیین سایز استاندارد دستبند خود، با توجه به علاقه‌مندی یکی از سه عمل زیر را انجام دهید.

سایز جذب دستبند: نیم سانتی‌متر یا یک سانتی‌متر به عدد به دست آمده اضافه می‌کنیم

سایز راحت دستبند: حداقل ۲ و حداکثر ۲٫۵ سانتی‌متر به عدد به دست آمده اضافه می‌کنیم

سایز آزاد دستبند: ۳ سانتی‌متر به عدد به دست آمده اضافه می‌کنیم

تعیین سایز دستبند با کمک دستبند دیگر

دستبندی را که برای شما مناسب است انتخاب نمایید. سپس آن را به طور کامل باز کنید. حال از قسمت قفل دستبند تا انتهای آن را به وسیله متر اندازه بگیرید. توجه داشته باشید این اندازه‌گیری باید به صورت دقیق انجام شود. عدد به دست آمده سایز دستبند شماست.

جدول تعیین سایز دستبند
جدول تعیین سایز دستبند

 

تعیین سایز استاندارد النگو

برای اندازه‌گیری درست باید دقت زیادی داشته باشید. دست خود را در حالتی قرار دهید که انگار می‌خواهید النگو به دست کنید. سه انگشت وسط کنار یکدیگر و دوانگشت کناری بالای آنها قرار گیرند. حال با کمک یک متر قابل انعطاف یا تکه‌ای کاغذ، محیط عریض‌ترین قسمت دست خود (متر را به دور عریض‌ترین قسمت دست خود بپیچید) را اندازه گیری کنید.

کاغذ را به دور عریض‌ترین قسمت دست خود بپیچانید. محل به هم رسیدن دو سر کاغذ را مشخص نموده و علامت بزنید. کاغذ را باز نمایید و به وسیله خط‌کش طول آن را اندازه بگیرید.

عدد به دست آمده را با جدول زیر مقایسه نمایید تا قطر و سایز النگو خود را تعیین نمایید.

توجه داشته باشید که باید ۵ میلی‌متر به اندازه گرفته شده اضافه نمایید تا پوشیدن النگو برایتان آسان باشد.

 

تعیین سایز النگو

با کمک یک النگو، سایز النگو خود را به دست بیاورید

النگویی را که دقیقا اندازه دست شماست را انتخاب کنید. حال با کمک یک خط‌کش، قطر داخلی آن را اندازه بگیرید. به همین سادگی کار تمام شد. قطر به دست آمده را با جدول زیر مقایسه نمایید. سایز النگوی شما به راحتی به دست آمده است.

 

 

 جدول تعیین سایز النگو

 

جدول سایز استاندارد دستبند کودکان

 

این جدول به صورت یک پیش فرض تنظیم شده است و کودکانی از ۶ ماه تا ۱۲ سال را پوشش می‌دهد. اما باید توجه کنید که این سایزها و اندازه‌ها به صورت دقیق نیستند و استفاده از روش‌های بالا نتیجه بسیار بهتری را برای شما ایجاد می‌کند.

 

تعیین سایز دستبند کودکان

 

جدول تعیین سایز دستبند کودکان

با داشتن اطلاعات کامل درباره چگونگی تعیین سایز انواع دستبند و النگو می‌توانید اقدام به خرید دستبند نمایید. استفاده از سایت‌های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی نقره جواهری دلبند  آسان‌ترین راه برای خرید نقره در کمترین زمان است.

 

 

نظر خود را وارد نمایید.
دسته بندی ها
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
زیورآلات نقره
زیورآلات بدل
اکسسوری
ساعت